ترنم باران

قالب پرشین بلاگ


ترنم باران
برای عشقم
نويسندگان
 

http://enntezarebipayan.persiangig.com/image/ghorbat~0.jpg


به رسم شهر دلتنگم نگاهم را زیارت کن

نگاه پرنیازم را به چشمانت تو دعوت کن

تو می گفتی اگر رفتم حلالم کن غمی دارم

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم

برو باشد ولی شب ها اگر دیدی بد آهنگ است

بدان من گریه می کردم ،از دنیا دلم تنگ است

من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم

ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن

نگو رفتن خداحافظ، کمی دیگـــــــــر معطـــل کن




[ چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, ] [ 1:27 قبل از ظهر ] [ فرشته ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 16752
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1





جاوا اسكریپت